37240 Трстеник, Кнегиње Милице 5 - Телефон: 381 (0)37 714-333; 714-598

Добродошли на званични сајт општине Трстеник

Недеља 09 05 2021
Ћирилица
Webp.net-gifmaker
call_s

sistem48app

stambene_zajednice

 

pecat

 

statut1

 

poslovnik

 

budze1t

 

sluzbeni_list

konkursi

zastita

dz

sistematizacija

odluka

kodeks

strateg


izvestaj2019

 

spisak

 

vodna_knjiga

 
swirl 

zasticeni_kupac


swirl

zahtev_infor_javni_znacaj

swirl

 

tribina


stalna_konferencija_gradova_fb

pocetna1

Сервисне информације

Почетна страна
Промените величину слова:
Заинтересовани за рад у Конзорцијуму, могу слати пријаве електронским путем на адресу: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели

Пријава за посао: pdf
Списак отворених позиција: pdf
Списак отворених позиција - скраћенpdf 
Промените величину слова:
На основу члана 41. став 4. и члана 43. став 1. тачка 13. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл. гласник РС“ бр. 87/18), члана 17. став 3. Уредбе о саставу, начину и организацији рада штабова за ванредне ситуације („Сл. гласник РС“ бр. 27/2020), Уредбе о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19 („Сл. гласник РС“, бр. 151 од 15. децмбра 2020. године, 152 од 18. децембра 2020 године и 153 од 21. децмбра 2020, 156 од 25. децембра 2020, 158 од 29. децембра 2020, 1 од 11. јануара од 2021, 17 од 26. фебруара 2021. године), а циљу повећања превентивних мера и спречавања ширења болести COVID-19. године, Општински штаб за ванредне ситуације општине Трстеник на 4. ванредној седници, одржаној дана 26.02.2021. године доноси


З А К Љ У Ч А К



1. Дана 27. и 28. фебруара 2021. године, радно време објеката, којима се обављају следеће делатности, и то:
  1. у области трговине на мало, непрехрамбеним производима (трговинске и друге радње и продајна места); 
  2. у области угоститељства, пружања услуга које обухватају продају хране и пића (ресторани, кафићи, барови, клубови, сплавови, ноћни клубови и сл.);
  3. у области трговине на мало, пружања услуга у затвореним или отвореним трговинским центрима и сличним објектима у којима се обавља та делатност (тржни центри, пијаце и сл.);
  4. у области културе, када се подразумева истовремено присуство више лица у истом затвореном простору изузев позоришта (биоскопи, музеји, галерије);
  5. у области приређивања посебних и класичних игара на срећу (кладионице, играонице и сл.);
  6. у области спорта, када се подразумева истовремено присуство више лица у истом простору или дуготрајнији непосредни контакт са корисником услуге, изузев оних објеката у којима се одржавају већ заказана такмичења, (фитнес центри, теретане, вежбаонице, спа центри, базени и други објекти намењени за спорт и рекреацију и сл.),ограничава се тако да ти објекти могу радити од 06.00 часова до 14.00 часова.

2. Радно време у објектима у којима се обављају делатности у области трговине на мало прехрамбеним производима (трговинске и друге радње и продајна места) и пружања занатских и других услуга у непосредном и дуготрајном физичком контакту са корисником услуге (козметички салони, фризерски салони, салони лепоте) ограничава се тако да ти објекти могу радити од 06.00 часова до 20.00 часова.

3. Од ограничења радног времена из тачке 1. и 2. изузимају се:
  1. апотеке (укључујући и оне у којима се врши промет робе намењен за живoтиње или пољопривреду), изузев оних апотека које продају обављају у трговинским центрима и за које управљач не може обезбедити посебне коридоре за приступ или у које се не улази са спољне стране или непосредно са јавне површине;
  2. бензинске пумпе, у обављању делатности продаје горива;
  3. трговински, угоститељски и други објекти који врше доставу хране;
  4. ординације и лабораторије у којима се пружају медицинске и стоматолошке услуге и ветеринарске ординације и лабораторије, односно друге здравствене установе у приватној и јавној својини.

У осталом делу наставља се даља примена Уредбе о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19 19 („Сл. гласник РС“, бр. 151 од 15. децмбра 2020. године, 152 од 18. децембра 2020 године и 153 од 21. децмбра 2020, 156 од 25. децембра 2020, 158 од 29. децембра 2020, 1 од 11. јануара од 2021, 17 од 26. фебруара 2021. године) као и Закон о заштити становништва од заразних болести („Службени гласник РС“, бр. 15/2016, 68/2020 и 136/2020).

Број: 06-18-1/2021-02

КОМАНДАНТ ШТАБА
ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ

_____________________
Милена Турк, дипл. хемичар
Промените величину слова:
Данас је започело подношење захтева за подстицаје у сточарству и то за тов јунади, јагњади, јаради и свиња, као и за подстицаје за краве за узгој телади за тов и краве дојиље.

Сточари подстицај за тов стоке могу да се остваре ако Управи за аграрна плаћања поднесу захтев за остваривање права на подстицаје за тов јунади, тов свиња, тов јагњади и тов јаради oд 1. фебруара до 31. јула 2021. године и то за грла предата кланици или извезена у периоду од 1. јула 2020. године до 30. јуна текуће године.

Захтев за подстицаје подноси се посебно за сваку врсту товних грла, с тим да се за исту врсту товних грла подноси највише до три захтева у горенаведеном периоду, а за исто грло захтев за подстицаје може да се поднесе једном за једну календарску годину, по завршетку това. Висина подстицаја износи:
  • подстицаји за тов јунади – 15.000 динара по грлу у тову;
  • подстицаји за тов јагњади – 2.000 динара по грлу у тову;
  • подстицаји за тов јаради – 2.000 динара по грлу у тову;
  • подстицаји за тов свиња – 1.000 динара по грлу у тову;

Сточари у истом периоду – од 01. фебруара до 31. јула 2021. године могу поднети захтев на основу Правилника о условима и начину остваривања права на подстицаје у сточарству за краве за узгој телади за тов.

Правно лице, предузетник и физичко лице – носилац комерцијалног породичног пољопривредног газдинства остварују подстицај за најмање две краве отељене у периоду од 01. јула 2020. године до 30. јуна 2021. године. За свако грло се у току једне календарске године остварује подстицај од 20.000 динара.

Од данас су актуелни и подстицај за краве дојиље, старости преко 24 месеца, које припадају товним грлима чисте расе, и то: херефорд, шароле, лимузин, абердин ангус, шорторн, белгијскo плавo, кијанина, ромањола, маркиђана, блонд аквитен и салерс или мелезима наведених товних раса, која припадају стаду намењеном за узгој телади за производњу меса. Захтев за остваривање права на подстицаје подноси се Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управи за аграрна плаћања за сваку календарску годину oд 1. фебруара дo 31. jулa 2021. године зa грлa укључeнa у прoизвoдњу од 1. јула претходне календарске године дo 30. јунa текуће кaлeндaрскe гoдинe. Уз захтев за подстицаје за краве дојиље подноси се записник о одржаној селекцијској смотри, оверен од стране основне и регионалне одгајивачке организације. Висина подстицаја је 40.000 динара по грлу.
Промените величину слова:
Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања, расписало је Јавни позив за подношење захтева за одобравање подстицаја за инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за електрификацију поља у 2021. години.

Захтев за остваривање права на подстицаје подноси се у периоду од 1. фебруара до 1. септембра 2021. године, преко Писарнице републичких органа управе улица Немањина број 22-26, Београд, или поштом на адресу: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања, Булевар краља Александра бр. 84, 11050 Београд.

Предмет подстицаја у складу са Правилником и овим Јавним позивом јесу прихватљиви трошкови инвестиције за електрификацију поља, који обухвата прихватљиве трошкове инвестиције за: набавку каблова и остале пратеће опреме; припрему терена и прикључка на електро мрежу.

Право на подстицаје остварују лица која су уписана у Регистар пољопривредних газдинстава и налазе се у активном статусу, и то: физичко лице – носилац комерцијалног породичног пољопривредног газдинства; предузетник; привредно друштво и земљорадничка задруга – која има најмање пет чланова задруге који су уписани у Регистар као носиоци или чланови пет различитих комерцијалних породичних пољопривредних газдинстава у активном статусу.

Приликом подношења захтева за остваривање права на подстицај корисници, између остале документације, достављају предрачун за предмет инвестиције, не старији од 30 дана од дана подношења захтева и потврду од јавног предузећа „Електропривреда Србије” да је катастарска парцела која је предмет инвестиције обухваћена пројектом изградње електро мреже средњег или високог напона и да је на њој могућ прикључак на електромрежу.

Након спроведеног административног поступка, директор Управе за аграрна плаћања решењем утврђује право на коришћење подстицаја и износ подстицаја и налаже исплату подстицаја на наменски рачун корисника подстицаја. Подносиоцу се одређује рок у којем је дужан да у потпуности реализује прихватљиву инвестицију из предрачуна и поднесе Управи прописану документацију којом се доказује реализација инвестиције.

Подстицаји се утврђују у процентуалном износу од 90% вредности прихватљиве инвестиције у складу са законом којим се уређују подстицаји у пољопривреди и руралном развоју, односно посебним прописом којим се уређује расподела подстицаја у пољопривреди и руралном развоју.

Највиши укупни износ подстицаја који корисник подстицаја може да оствари у 2021. години је 800.000 динара.

Информације у вези расписаног Јавног позива доступне су на телефоне Инфо-центра Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде: 011/260-79-60 или 011/260-79-61, као и Контакт центра Управе за аграрна плаћања 011/30-20-100 или 011/30-20-101, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова.


Јавни позив за подношење захтева за одобравање подстицаја за инвестиције у физичку имовину пољопривредног газдинства за електрификацију поља у 2021. години
Промените величину слова:

На основу члана 39. став 1. тачка 5. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл. гл. РС“, бр. 87/2018), члана 44. Закона о локалној самоуправи („Сл. гл. РС“, бр. 129/2007, 83/2014-др. закон, 101/2016-др. закон и 47/2018), члана 56. став 1. тачка 11. Статута општине Трстеник („Службени лист општине Трстеник“, бр. 1/2019) и Закључка општинског Штаба за ванредне ситуације Општине Трстеник, број: 06-13-1/2021-02 од 20.01.20201 године, председница Општине Трстеник, доноси:

ОДЛУКУ
О УКИДАЊУ ВАНРЕДНЕ СИТУАЦИЈЕ ЗА ЦЕЛУ ТЕРИТОРИЈУ ОПШТИНЕ ТРСТЕНИК

  1. Укида се се ванредна ситуација за целу територију Општине Трстеник проглашена, Одлуком председника општине, број: 87-20/2020-02 од 30.09.2020. године, због побољшане епидемиолошке ситуације и пада оболелих од заразне болести COVID – 19, јер је стопа оболовења од болести COVID – 19 три недеље у назад испод просечне стопе оболевања за Расински округ.
  1. Све мере које су донете у циљу спречавања и сузбијања заразне болести COVID – 19, а које су пропсане Уредбом о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19 („Сл. гласник РС“, бр. 151 од 15. децмбра 2020.  године, 152 од
18. децембра 2020 године, 153 од 21. децембра 2020.  године, 156 од 25. децембра 2020 године и 158 од 29. децембра 2020 године, 1 од 11. јануара 2021. године) остају на снази све док то налаже епидемиолошка ситуација.
  1. Ступањем на снагу ове одлуке, престаје да важи Одлука којом је ова ванредна ситуација проглашена број: 87-20/2020-02 од 30.09.2020. године.
  1. Ову одлуку доставити Окружном штабу за ванредне ситуације Расинског управног округа, Републичком штабу за ванредне ситуације - Сектору за ванредне ситуације, Одељењу за ВС у Крушевцу, јавним предузећима, установама и другим учесницима у спровођењу мера заштите и спасавања.
  1. Ова одлука ступа на снагу даном доношења и објавиће се у ''Службеном листу Општине Трстеник''.   

О б р а з л о ж е њ е

Дана 20.01.2021. године Штаб за ванредне ситуације општине Трстеник је, Закључком број: 06-13-1/2021-02 од 20.01.2021. године, предложио председници општине Трстеник укидање ванредне ситуације на целој територији општине Трстеник јер на основу предлога ЗЗЈЗ Крушевац, од 19.01.2021 утврђено да нема разлога да ванредна ситуација остане на снази јер је стопа обољевања испод просечне стопе обољевања у Расинском округу. Процена Штаба је да није потребно увођење и примењивање додатних мера на територији општине Трстеник, већ је довољно примењивање и поштовање мера Владе Републике Србије.

            На основу горе наведеног Штаб за ванредне ситуације општине Трстеник предлаже председници општине Трстеник укидање ванредне ситуације на територији општине Трстеник.
  
Број: 06-13-2/2021-02

У Трстенику
Дана: 20.01.2021. године у 08:00 часова
                                  
ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ ТРСТЕНИК
_________________________
Милена Турк, дипл. хемичар

 
Промените величину слова:

На основу члана 41. став 4. и члана 43. став 1. тачка 13. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл. гласник РС“ бр. 87/18), члана 17. став 3. Уредбе о саставу, начину и организацији рада штабова за ванредне ситуације („Сл. гласник РС“ бр. 27/2020), Уредбе о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19 („Сл. гласник РС“, бр. 151 од 15. децмбра 2020.  године, 152 од 18. децембра 2020 године) и Одлуке о проглашењу ванредне ситуације на целој територији општине Трстеник, број: 87-20/2020-02 од 30.09.2020. године, а циљу повећања превентивних мера и спречавања ширења болести COVID-19. године, Општински штаб за ванредне ситуације општине Трстеник на 50. ванредној седници, одржаној дана 21.12.2020. године доноси

ЗАКЉУЧАК
-пречишћен текст-

1. Кафићи, ресторани, кладионице, продавнице гардеробе, тржни центри и услужне делатности могу да раде до 20 часова, без емитовања музике после 17. часова.

        Изузетно од тачке 1. става 1. овог Закључка, дана 31.12.2020. године и 01.01.2021. године, радно време објеката у којима се пружају услуге у области угоститељства, које обухватају продају хране и пића (ресторани, кафићи, барови, клубови, сплавови и сл.) ограничава се тако да ти објекти могу радити од 05.00 часова до 18.00 часова.

         У периоду од 30.12.2020. године до 11.01.2021. године током радног времена у затвореним трговинским центрима и сличним објектима у којима се обавља делатност у области трговине на мало, а чија је поврпина преко 300m2, максималан број посетилаца ограничава се на једног посетиоца на 9m2;

2. Kозметички салони, фризерски салони, салони лепоте, теретане, вежбаонице и други објекти намењени за спорт и рекреацију могу да раде до 20. часова.

3Радно време установа културе од понедељка 21. децембра, биће продужено до 21 час, имајући у виду да ове установе и програми који се одржавају у њима не представљају извор ризика за погоршање епидемиолошке ситуације. Установе културе су у обавези да се током свог рада придржавају прописаних епидемилошких мера;

4Обавезују се сви на обавезно и безусловно коришћење личне заштитне опреме (ношење заштитне маске)  у затвореном простору, као и на отвореном простору у оним ситуацијама где се не могу избећи међуљудски контакти.

5Наставити са појачаним инспекцијским надзором на територији општине Трстеник.

6. „Мере ступају на снагу одмах, даном доношења и важиће у периоду од 12.01.2021. године па док то налаже епидемиолошка ситуација“.

У осталом делу наставља се даља примена Уредбе о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19 („Сл. гласник РС“, бр. 151 од 15. децмбра 2020.  године, 152 од 18. децембра 2020 године, 153 од 21. децембра 2020.  године, 156 од 25. децембра 2020 године и 158 од 29. децембра 2020 године), као и Закон о заштити становништва од заразних болести („Службени гласник РС“, бр. 15/2016, 68/2020 и 136/2020).

КОМАНДАНТ ШТАБА
ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ
_____________________
Милена Турк, дипл. хемичар

trstenicani baner_levo_tot_gray Народни универзитет skgoGray
oup_baner_gray baner_levo_komstan Телевизија Трстеник baner_levo_direkcija
socijalaTSgray Народна библиотека domzdravlja scGray