ПРЕГЛЕД ЗАХТЕВА |
ПРИЈАВА ПРОБЛЕМА
Поља обележена звездицом (*) морају бити попуњена!
У складу са одредбама Закона о заштити података о личности, ВАШИ ПОДАЦИ О ЛИЧНОСТИ (име, презиме, број телефона...) НЕЋЕ БИТИ ОБЈАВЉЕНИ НА ЈАВНОМ ДЕЛУ САЈТА ОПШТИНЕ ТРСТЕНИК!
Молимо Вас да не злоупотребљавате овај формулар. Свака злоупотреба подлеже законским санкцијама!
Овај сервис је осмишљен да би решавао Ваше проблеме и функционише тако што можете бесплатно пријавити, на пример, комунални проблем и у року од 48 сати ћете добити одговор о начину и времену решавања проблема који сте пријавили. Систем 48 сати служи за боље управљање општином и квалитетнијом контролом јавних предузећа. У систем 48 сати су укључена сва јавна предузећа, установе и општинске службе Општине Трстеник.
По пријави у најкраћем року дежурне службе јавних предузећа и инспекцијске службе излазе на терен и у року од 48 сати ћете добити одговор о статусу Вашег проблема. Обзиром да општинске службе не раде викендом пријаве прослеђене петком решаваће се од наредног понедељка.
У јавном Делу система се неће пуштати пријаве у којима се износе тврдње које нису везане за надлежност Општинске управе. Уколико грађани имају одређена сазнања о незаконитостима могу да се обрате надлежним органима.
Пријаве увредљивог или неодговарајућег садржаја се неће прослеђивати и неће се приказивати на јавном делу система!
Уколико имате притужбу на неког од грађана довољно је да наведете тачну адресу становања и иницијале особе на коју имате притужбу као и Ваше име и презиме. Пријаве са наведеним пуним именом и презименом особе на коју имате притужбу сматраћемо неважећим.
Пошто се целокупна пријава шаље једном органу општинске управе молимо грађане да у једној пријави наводе један проблем. Више проблема је могуће навести само у случају када је за њихово решавање надлежна једна општинска институција или јавно предузеће.
Хвала на разумевању!