Промените величину слова:
У складу са Уредбом о мерама за време ванредног стања („Службени гласник РС“, бр. 31/20, 36/20, 38/20 и 39/20), забрањује се обављање јавног превоза у друмском саобраћају аутобусима, осим посебног линијског превоза који ће приредни субјекти обављати искључиво ради реализације радних задатака запослених.
Сви привредни субјекти који ће обављати јавни превоз потребно је да поступе у складу са Обавезним инструкцијама о примени Уредбе о изменама и допунама мера за време ванредног стања у области превоза путника у друмском саобраћају од 21. 03. 2020. године, коју су издали Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије и Министарство државне управе и локален самоуправе Републике Србије. Пре подношења захтева за одобрење међумесног превоза, осносно подношења захтева за претходну сагласност за издавање дозволе за посебан облик градског и приградског превоза, потребно је да:
- Прибаве од надлежних служби податке о укупном броју лица (број лица, време превоза/учесталости, одредиште превоза, назив послодавца, назив превозника, редгистарске бројеве тавлица возила, имена возача) којима обезбеђују превоз,
- Достави дефинисану руту превоза за сваки вид превоза, који се може одобрити уз посебну дозволу министра или јединице локалне самоуправе, уз претходно прибављену сагланост министра, надлежносг за послове превоза.
- Изради и достави образложени предлог одлуке за обављање превоза за који се тражи дозвола, односно прибавља претходну сагласност министра, надлежног за послвове саобраћаја, уз извршену процену да се ради о превозу чије је одржавање неопходно.
- Јединице локалне самоуправе морају креирати посебну маил адресу (
saobracaj.ts@gmail.comОва адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
) на коју ће их надлежне службе и субјекти достављати своје захтеве са потребама запослених, за организовање посебних формираних линија градског и приградског превоза.
- Јединице локалне самоуправе са тако формираних маил адреса достављају (
saobracaj.ts@gmail.comОва адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
), захтеве за издавење дозволе министарству грађевинарства, саобраћаја, инфраструктуре на маил, а министарство ће одмах по добијању захтева, а најкасније у року од једног сата, од момента пријема електронског захтева, донети одлуку.
- Министарство надлежно за после саобраћаја ће став министра доствити подносиоцу у електронској форми са званичног маила.
- Став министра из тачке 6 инструкције, сматраже се дозволом, однодно претходно датом сагласношћу, у смислу Уредбе о мерама за време ванредног стања.
ПОЈАШЊЕЊЕ У ВЕЗИ СА ОБАВЕЗНОМ ИНСТРУКЦИЈОМ У циљу ефикасне примене Обавезне инструкције о примени Уредбе о изменама и допунама мера за време ванредног стања у области превоза путника у друмском саобраћају, у наставку вам достављамо појашњење процедуре са делом који се односи на пријаву запослених који имају радну обавезу за време полицијског часа. 1. С обзиром да привредни субјекти преко Министарства привреде (и excel обрасца са личним подацима) пријављују МУП-у своје запослене који имају радну обавезу за време полицијског часа, неопходно је да привредни субјекти првенствено ову дозволу прибаве. 2. По добијaњу дозволе МУП-а, привредни субјект се обраћа својој општини/граду са исказаном и образложеном потребом за превоз својих запослених, у циљу добијања дозволе. 3. Општина/град се обраћа Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре (МГСИ) за захтевом за добијање претходне сагласности (из Обавезне инструкције). У оквиру овог захтева, општина/град обавештава МГСИ да ће се превоз одвијати (у потпуности или делимично) у време полицијског часа и да запослени привредног субјекта имају дозволу МУП за кретање у време полицијског часа. Ова, претходна сагласност МГСИ се може издати уз услов да привредни субјект који ће вршити превоз путника добије дозволу за возача од МУП-а за кретање у време полицијског часа и обавесте их о одобреној рути превоза и терминима. 4. Превозник се преко Министарства привреде обраћа МУП и ако добију дозволу за кретање у време полицијског часа, може да организује превоз.
На овај начин и запослени и возач имају дозволу МУП за кретање у време полицијског часа, а сама линија превоза запослених има дозволу општине/града, уз претходну сагласност Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Промените величину слова:
Црвени крст Трстеник формирао је контакт центар за подршку старијим особама од 65 година у вези ситуације проузороковане вирусом COVID19.
Због ванредног стања и апела старијим суграђанима да не излазе из куће волонтери Црвеног крста Трстеник ће вршити услугу прибављања и доставе намирница и лекова на кућну адресу уместо њих, искључиво по позиву грађана којима је помоћ Црвеног крста неопходна.
Контакт Центар за подршку ће радити по следећем распореду:
ПОНЕДЕЉАК - СУБОТА од 07:30-18:00 часова, и НЕДЕЉА од 07:30 до 15:00 часова.
Телефони центра су:
037/714-220 064/8613491
Промените величину слова: Промените величину слова: На основу члана 41. став 4. и члана 43. став 1. тачка 13. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл. гласник РС“ бр. 87/18), члана 17. Уредбе о саставу и начину рада штабова за ванредне ситуације („Сл. гласник РС“ бр. 27/2020), и на основу уредби и препорука Владе Републике Србије и надлежних министарстава, а циљу повећања превентивних мера од последица појаве пандемије и/или епидемије заразне болести од већег епидемиолошког значаја, Општински штаб за ванредне ситуације општине Трстеник, на телефонској седници одржаној дана 21.03.2020. године, доноси Н А Р Е Д Б УЧлан 1.Наређује се Општинској управи општине Трстеник да отвори кол центар са дежурством од 08:00 до 19:00 часова, чији је циљ информисања најстаријих суграђана о начину пружања помоћи у ванредном стању, на број телефона: 037/714-638 и моб. телефон 064/8613493. Члан 2.Наређује се грађани да је у складу са Наредбом о ограничењу и забрани кретања лица на територији Републике Србије („Сл.гласник РС“,број 34/20), а у циљу сузбијања и спречавања ширења заразне болести COVID19 и заштите становништва, забрањено кретање на јавним местима, односно ван станова, просторија и објеката за становање у стамбеним зградама и изван домаћинства (окућница) и то:
- Лицима са навршених 65 и више година живота-у градском подручју
- Лицима са навршених 70 и више година живота-у сеоском подручју.
Забрана се не односи на физичка лица којима је неодложно потребна здравствена помоћ и највише два лица у пратњи тог лица. Такође,забрањено је свим лицима излазак ван станова,просторија и објеката за становање у стамбеним зградама и изван домаћинстава (окућница) у времену од 20:00 до 05:00 часова. Забрана се не односи на:
- здравствене раднике-са лиценцом
- припаднике Министраства унутрашњих послова, Министраства одбране, служби безбедности и Војске Србије, који су на задатку,
- лицима којима Министарство унутрашњих послова изда дозволу за кретање, и
- физичка лица којима је неодложно потребна здравствена помоћ и највише два лица у пратњи тог лица.
Члан 3.Обавештавају се грађани старији од 65 година и хронични болесници да се уколико немају најближе сроднике који ће им доставити храну и лекове, обрате Црвеном крсту Трстеник на број телефона 037/714-220, сваког дана у периоду од 08:00-15:00 часова. Члан 4.Наређује се Јавним предузећима и установама чији оснивач Општина Трстеник да у складу са Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије организују процес рада и да примењују мере санитарног надзора и заштиту запослених;
- Наређује се свим директорима јавних предузећа и установа да приступе едукацији свих запослених којима руководе, како би се ширење корона вируса свело на најмању могућу меру,
- Наређује се свим директорима јавних предузећа и установа да одреде координатора који ће бити задужен за пуну примену и спровођење мера.
Члан 5.Забрањује се рад угоститељским објектима (ресторани, кафићи, барови, и осталих угоститељски објекти) и објектима игара на срећу (спортске кладионице и коцкарнице). Ограничава се радно време са потрошачима у малопродајним објектима током трајања ванредног стања по следећем принципу:
- понедељак – субота од 07:00 до 18:00 часова,
- недеља од 08:00 до 15:00 часова,
- недеља од 04:00 до 07:00 часова, искључиво они малопорадајни објекти са списака који се налази сајту општине Трстеник и саопштења Радио телевизије Трстеник и то искључиво за грађане старије од 65. година и
- рад логистичких центара и снабдевање објекта може да се обавља целодневно у складу са процедурама које дефинишу кретање лица и посебне радне налоге запослених.
Број потрошача у малопродајним објектима може бити један потрошач на 4m2 уз поштовање општих мера превенције и физичке удаљености, а у складу са Закључком Владе, број: 53-258/2020 од 17. марта 2020. године
Опширније... Промените величину слова: ОПШТИНА ТРСТЕНИК САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ СПИСАК ТРГОВИНСКИХ ОБЈЕКАТА ЗА РАД НЕДЕЉОМ ОД 04:00 ДО 07:00 ЧАСОВА ЗА СНАБДЕВАЊЕ СТАРИЈИХ ОД 65 ГОДИНА У ОПШТИНИ ТРСТЕНИК
У Трстенику у недељу 22. 03. 2020. године у периоду од 04:00 до 07:00 часова, радиће трговински објекти за снабдевање старијих од 65 година. Број потрошача у трговинским објектима може бити један потрошач на четири квадратна метра уз поштовање општих мера превенције и физичке удаљености. У акцију су се укључили:
Р. бр |
Назив трговинског објекта |
ЈЛС |
Адреса |
1 |
РОДА |
ТРСТЕНИК |
1. Кнегиње Милице 87, Трстеник |
2 |
ИМПЕРИЈА МАРКЕТИ |
ТРСТЕНИК |
1. Цара Душана ББ , Трстеник 2. Радоја Крстића 46, Трстеник 3. Кнегине Милице бб, Трстеник |
3 |
ТР МИР |
ТРСТЕНИК |
1. Живадина Трифуновића бб, Трсттеник 2. Др. Милуновића 2, Трстеник 3. Д. Обрадовића, Трстеник |
4 |
МАРКЕТ ДИН ПЛУС |
ТРСТЕНИК |
1. Чајкина 37, Трстеник |
5 |
НИНА |
ТРСТЕНИК |
1. Кнегине Милице бб, Трстеник |
6 |
Јефимија |
ТРСТЕНИК |
1. Медвеђа, Трстеник |
7 |
Слатина |
ТРСТЕНИК |
1. Пољна, Трстеник |
8 |
СТР Ћеличанин |
ТРСТЕНИК |
1. Почековина, Трстеник |
9 |
Виситор ДОО - МАРКЕТ 10 |
ТРСТЕНИК |
1. Бранке Бркић, Трстеник, 2. Грабовац, Трстеник 3. Оџаци, Трстеник 4. Велика Дренова, Трстеник 5. Стопања, Трстеник |
Промените величину слова: На основу члана 41. став 4. и члана 43. став 1. тачка 13. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл. гласник РС“ бр. 87/18) и на основу члана 17. став 3. Уредбе о саставу, начину и организацији рада штабова за ванредне ситуације („Сл. гласник РС“ бр. 44/2020), у циљу повећања превентивних мера од последица појаве пандемије и/или епидемије заразне болести од већег епидемиолошког значаја, Општински штаб за ванредне ситуације општине Трстеник, на седници одржаној дана 20.03.2020. године, доноси
ИЗМЕНА и ДОПУНА НАРЕДБЕ Број: 06-18-1/2020-02, дана: 18.03.2020. године Члан 1. Члан 5. Наредбе број: 06-16-1/2020-02 од 18.03.2020. године мења се и гласи:
„Ограничава се радно време: угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова, и осталих угоститељских објеката), објеката игара на срећу (спортске кладионице и коцкарнице) од 08:00 до 18:00 часова, уз обавезно примењивање свих Одлука и препорука Владе Републике Србије у циљу сузбијања и спречавања ширења заразне болести COVID19 . Ограничава се радно време трговинских радњи од 07:00 до 18:00 часова“.
Члан 2.
У осталом делу наредба остаје непромењена.
Члан 3.
Ова измена и допуна наредбе ступа на снагу одмах и биће објављена у „Службеном листу Општине Трстеник“.
Број: 06-18-6/2020-02
КОМАНДАНТ ШТАБА _____________________ Александар Ћирић, дипл. правникПромените величину слова: Данас је у току дана извршена дезинфекција просторија Дома здравља "Др Сава Станојевић" у Трстенику где је највећа концетрација грађана којима је потребна здравствена застита, а у циљу спречавања ширења вируса. Дом здравља је обишао председник општине Трстеник Александар Ћирић који је изјавио да општина предузима све неопходне мере за заштиту становништва.
Промените величину слова: Председник општине Трстеник Александар Ћирић током данашњег дана обишао је Спортски центра у Трстенику, место где се врши организована и бесплатна подела дезинфекционих средстава јавним установама, месним заједницама и управницима зграда за чишћење и дезинфекцију површина. Сви управницима зграда, привредници и предузетници који нису у могућности да обезбеде дезинфекциона средства за своје просторије треба да предају захтев у згради општине Трстеник. Такође председник је обишао волонтере Црвеног крста у Трстенику који током ванредног стања помажу старијим лицима у набавци намирница и свим другим потребама.
Промените величину слова: Обавештавају се грађани општине Трстеник да у складу са Закључком Владе Републике Србије 05 број: 53-2561/2020 (Сл.гласник РС'', број 35/2020) у планирању организације рада, а у циљу смањења ризика од ширења заразе ''коронавирусом'' и заштите здравља странака и запослених, од 19. марта 2020. године, ОБУСТАВЉА СЕ РАД са странкама у Општинској управи општине Трстеник, до дана престанка ванредног стања. Послови који су се обављали у непосредном контакту са странкама (шалтер сала, рад са странкама у канцеларијама Општинске управе) наставиће се путем писане или електронске поште или телефонским путем. Контакт адресе и телефони: Начелник општинске управе 037/712-643, andjelka.trosic@trstenik.rs, caslav.popovic@trstenik.rsСкупштински послови и послови општинског већа 037/714-333, лок.136,135,133, zorica.ilic@trstenik.rs, skupstina@trstenik.rsОдељење за финансије и буџет 037/717-360; 711-949, finansije.ts@gmail.comСлужба рачуноводства 037/719-331 kandic.bojan@yahoo.com Служба за јавне набавке 037/711-144, marina.risimic@trstenik.rs, javne.nabavke@trstenik.rsОдсек за привреду, пољопривреду и одрживи развој 037/714-333, лок.144 и 107 - пољопривреда, 108 – привреда, slavica.pavlovic@trstenik.rsКанцеларија за локално економски развој 037/714-317, ler@trstenik.rsОдсек за урбанизам, грађевинарство, имовинско-правне и стамбене послове: Шеф одсека 037/712-234, milos.miletic@trstenik.rs Служба урбанизма 037/714-333, лок.111, aleksandar.stankovic@trstenik.rs, marija.biocanin@trstenik.rs, nadja.milosevic@trstenik.rs, ljiljana.antic@trstenik.rsИмовинско правна служба – послови за ванредне ситуације 037/714-333, лок.116, vesna.zdravkovic@trstenik.rs, pavlovic.branislav@trstenik.rsКанцеларија ГИС-а (просторни планер) 037/202-906 miroljub.djordjevic@trstenik.rs, amiodragovic@trstenik.rs, aleksandar.petrovic@trstenik.rs
Одсек за скупштинске послове, општу управи у друштвене делатности: Шеф Одсека 037/712-234, sladjana.matic@trstenik.rs, 037/714-674, marija.markovic@trstenik.rsСлужба дечије заштите 037/711-566, decija.zastita@trstenik.rsМатична служба Трстеник 037/717-361, maticari.ts@gmail.comМатична служба Грабовац 037/711-557, slavoljub.jovanovic@trstenik.rs, borivoje.djordjevic@trstenik.rs (служба ради уторком и четвртком) Матична служба Медвеђа 037/723-103 jelena.stupljanin@trstenik.rs, (служба ради уторком и четвртком) Матична служба Велика Дренова 037/725-034, 069/607-254 mzvelikadrenova@gmail.com, (служба ради уторком и четвртком) Матична служба Милутовац 037/721-223 , tijanas2007@gmail.com (служба ради уторком и петком) Матична служба Почековина 037/731-215 sreckoviclela@gmail.com, aleksandar.dodic@trstenik.rs, (служба ради уторком и петком) Матична служба Велуће 037/736-510 slavoljub.bicanin@trstenik.rs, 064/3644101 (служба ради уторком и петком) Матична служба Стопања 037/727-530, mzstopanja@gmail.com, (служба ради уторком и петком) Матична служба Попина 036/351-020, darko.vidakovic@trstenik.rs, (служба ради понедељком и средом) Служба за спорт, образовање,борачко инвалидску заштиту, 037/711-350, aleksandra.markovic@trstenik.rs –образовање, biljana.karic@trstenik.rs –борачко инвалидска заштита, bane.starcevic61@gmail.com –спорт Служба за експедицију- 037/714-333, локал 116, dragan.jovic@trstenik.rsМЗ Трстеник -037/716-676, mztrstenik@trstenik.rsУслужни центар-037/714-333, локал 149 dragana.djuric@trstenik.rsОдсек локалне пореске администрације-037/712-471, lpa@trstenik.rsОдсек комуналне инспекције -069/607-180 braca.antic@trstenik.rs Промените величину слова: На основу члана 43. став З. Закона о Влади („Службени гласник РС“, бр. 55/05, 71/05 - исправка, 101/07, 65/08, 16/11, 68/12 -ус, 72/12, 7/14 УС, 44/14 и 30/18 — др. закон), на предлог Генералног секретаријата Владе, Влада доносиЗАКЉУЧАК
- У свим органима државне управе, Аутономне покрајине Војводине и јединица локалне самоуправе, посебним организацијама,. установама, јавним предузећима и другим организацијама којима је оснивач или већински власник Република Србија, аутономна покрајина и јединица локалне самоуправе, обуставља се рад са странкама путем непосредног контакта (шалтер и сл.).
- Институције из тачке 1. овог закључка обавезне су да обезбеде наставак обављања послова који су се обављали у непосредном контакту са странкама и то путем писане или електронске поште или телефонским путем.
- Од обуставе из тачке 1. овог закључка изузети су ЈП „Пошта Србије” и поједини шалтери ЈП „Електропривреда Србије” Обавезује се ЈП „Електропривреда Србије” да обавести грађане који ће шалтери бити изузети од обуставе рада.
- Поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима.
- Обустављање рада са странкама путем непосредног контакта спроводи се до дана престанка ванредног стања. Институције из тачке 1. овог закључка су обавезне да на својој интернет адреси објаве адресе електронске поште за подношење поднесака грађана.
- Овај закључак објавити у „Службеном гласнику Републике Србије”.
Промените величину слова: |
|