37240 Трстеник, Кнегиње Милице 5 - Телефон: 381 (0)37 714-333; 714-598

Добродошли на званични сајт општине Трстеник

Уторак 06 06 2023
Ћирилица
Webp.net-gifmaker
call_s

Интерна ревизија

sistem48app

stambene_zajednice

 

pecat

 

statut1

 
JNMZTrstenik

 

budze1t

 

sluzbeni_list

konkursi

poslovnik

poslovnikVECE

poslovnik_zalba

zastita

sistematizacija

lista-ovl-lica

odluka

kodeks

strateg


izvestaj2022

 

spisak

 

vodna_knjiga

plan


rodna_ravnopravnost23

javnerasprave
 
swirl 

zasticeni_kupac


swirl

zahtev_infor_javni_znacaj

swirl

 

tribina


stalna_konferencija_gradova_fb

pocetna1

Почетна страна
Промените величину слова:

Средствима локалне самоуправе за Патронажну службу Дома здравља "Др Сава Станојевић", обeзбеђен је joш један нови аутомобил марке "Hyundai i10" вредности 1.300.000 динара.
Директорка Дома здравља, др Жаклина Ристић, уручила је кључеве аутомобила патронажној сестри, Марини Вујић Јелић.

1_m 2_m
Промените величину слова:

Дана 15.07.2022. године,

Екипе Ветеринарског специјалистичког института Краљево вршиће третман комараца на територији града и приградских насеља, са два возила.

Третман ће се вршити у складу са временским условима у периоду од 18.30 до 23.00
Промените величину слова:

ОБАВЕШТЕЊЕ

Поштовани,

Обавештавамо вас да је Удружење "Српски крајеви" у сарадњи са Комесаријатом за избеглице и миграције Републике Србије почело са реализацијом програма "Информисање о имовинским правима Срба у Федерацији БиХ".

У наредном периоду ћемо вам слати све битне информације о упису имовине у ФБиХ како би могли да их пренесете заинтересованим грађанима.

ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

У целој Босни и Херцеговини је на снази пројекат усклађивања (хармонизације) земљишних књига и формирања јединственог регистра или УПИС ИМОВИНЕ У БиХ.

ОВАЈ УПИС ИМОВИНЕ ЈЕ ОБАВЕЗАН ЗА СВЕ ВЛАСНИКЕ НЕКРЕТНИНА У БиХ!!!

Процењује се да у Федерацији БиХ има око 400.000 катастарских јединица чији су власници Срби који су избегли или се раселили, а највећи број се налази управо у Републици Србији. Зато је наш задатак да им помогнемо да на време упишу имовину на коју полажу право и да спречимо да им та имовина буде узурпирана или чак и одузета.

Како се одвија овај обавезан упис имовине у Босни и Херцеговини?

-Свака општина расписује јавни позив за једну или више својих катастарских општина у коме позива грађане да сами пријаве своју имовину најчешће са роком од 60 дана или максимално годину дана. У Републици Српској се ови јавни позиви објављују у службеном гласнику и јавним гласилима и шаљу се лично на адресу власника. У Федерацији БиХ се ови позиви не шаљу лично него се само објављују у службеном гласнику и неким штампаним медијима који великом броју избеглих Срба (али и других) нису доступни, тако да и не могу бити информисани када је за њихову катастарску општину расписан јавни позив. У пракси то значи да постоји реална опасност да не сазнају на време за тај јавни позив и да пропусте прописане рокове да упишу своју имовину или имовину својих предака на коју полажу право. Истраживањем смо утврдили да иза великог броја власника непокретности није одржана оставинска расправа, па се велики број некретнина води на давно преминуле власнике. Такође постоји реална опасност да ту имовину пријави и упише неко други, па је онда поступак доказивања имовинских права и поврата имовине веома компликован и скуп, тако да многи одустају и остају без остварења својих имовинских права.

О свим детаљима ћемо вас благовремено информисати, како би и ви могли да пренесете ове важне информације директним корисницима. Такође стојимо на располагању да пружимо одговоре на сва евентуална питања која нам можете поставити путем електронске поште на  мејл адресу  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели  .

Пружајући све битне информације, правећи анализу и пресеке стања, као и медијском кампањом желимо помоћи овој популацији да оствари своја имовинска права.  

Обавештавамо вас и да су отворене посебне канцеларије у Београду и Новом Саду за пружање бесплатне правне помоћи које се искључиво баве проблематиком везаном за овај упис имовине у Федерацији БиХ.


1. 
Канцеларија за пружање бесплатне правне помоћи за упис имовине у ФБиХ у Београду

Адреса: Гаврила Принципа бр. 16, Београд

Телефони: +381645145877, +381601157447 (Viber, WhatsApp)

Мејл адреса:  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели

Радно време: радним даном од 8:00 до 15:00


2. Канцеларија за пружање бесплатне правне помоћи за упис имовине у ФБиХ у Новом Саду

Адреса: Војвођанских бригада бр. 17/приземље, Нови Сад

Телефони: 021/528-132 и 021/520-030 сваког радног дана од 9:00 до 15:00 часова

Мејл адреса: -

Радно време: уторак, среда и четвртак од 17:00 до 20:00
 

Славиша Рујевић, председник
Удружење "Српски крајеви"
Нови Сад
Промените величину слова:
Untitled-1
Ранг листа кандидата који се позивају на тестирање и разговор pdf


Документација коју је потребно предати приликом доласка на тестирање и разговор:

За све кандидате:
  • фотокопија личне карте, односно очитана лична карта или фотокопија пасоша;
  • фотокопија дипломе (или потврда образовне установе) о стеченој стручној спреми и оригинал на увид;
  • уверење о некажњавању (издаје МУП – не старије од 6 месеци);
  • уверење да се против кандидата не води кривични поступак и да није покренута истрага (издају основни судови – не старије од 6 месеци).

Додатно за незапослене кандидате:
  • потврда Националне службе за запошљавање, којом се доказује да је кандидат, у тренутку пријаве, на њиховој евиденцији (потврду је потребно извадити након попуњавања пријаве или најкасније до дана предаје документације), или
  • потврда из надлежне филијале фонда ПИО, да кандидату у тренутку пријаве не тече стаж осигурања. Ову потврду доносе студенти и друга лица која нису радно ангажована али нису пријављена Националној служби за запошљавање.

Додатно за старосне пензионере:
  • фотокопија последњег пензионог чека, или
  • фотокопија решења о пензији

Додатно за запослене са непуним радним временом:
  • фотокопија важећег уговора или потврда послодавца (наведена дужина трајања радног времена)

Додатно за запослене са пуним радним временом:
  • фотокопија важећег уговора или потврда послодавца о заснивању радног односа са пуним радним временом

НАПОМЕНА:

Сва лица запослена у аутономној покрајини или јединицама локалне самоуправе у обавези су да прибаве Сагласност за додатни рад ван радног времена код другог послодавца и приликом потписивања уговора исту доставе у оригиналу.

Уколико је кандидат у моменту пријаве био радно ангажован по основу Уговора о обављању привремених и повремених послова (који истиче најкасније до 15. августа 2022. године), потребно је да приликом доласка на тестирање и разговор донесе фотокопију важећег уговора, а најкасније до 20. августа 2022. године достави потврду од Националне службе за запошљавање или ПИО фонда да је незапослен, односно да је престао да му тече стаж осигурања.

Ако се увидом у документацију установи да је кандидат у пријави навео нетачне податке, број бодова ће бити коригован и кандидат ће поново бити рангиран. У случају да је остварио мањи број бодова од кандидата који је рангиран као последњи на списку кандидата позваних на тестирање и разговор, кандидат може бити искључен из даљег изборног поступка.

Уколико кандидат не преда тражену документацију, или се увидом у тражена документа установи да не испуњава предвиђене опште услове, искључује се из даљег изборног поступка.
Још чланака...

trstenicani baner_levo_tot_gray Народни универзитет skgoGray
oup_baner_gray baner_levo_komstan Телевизија Трстеник baner_levo_direkcija
socijalaTSgray Народна библиотека domzdravlja scGray