37240 Трстеник, Кнегиње Милице 5 - Телефон: 381 (0)37 714-333; 714-598

Добродошли на званични сајт општине Трстеник

Понедељак 01 06 2020
Ћирилица
Webp.net-gifmaker
call_s

sistem48app

stambene_zajednice

 

pecat

 

statut1

 

poslovnik

 

budze1t

 

sluzbeni_list

konkursi

zastita

sistematizacija

odluka

kodeks

izvestaj2019

 

spisak

 

vodna_knjiga

 
swirl 

zasticeni_kupac


swirl

zahtev_infor_javni_znacaj

swirl

 

tribina


stalna_konferencija_gradova_fb

pocetna1

Почетна страна
Промените величину слова:
На основу члана 41. став 4. и члана 43. став 1. тачка 13. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл. гласник РС“ бр. 87/18) и члана 17. став 3. Уредбе о саставу и начину рада штабова за ванредне ситуације („Сл. гласник РС“ бр. 98/2010), у циљу повећања превентивних мера од последица појаве пандемије и/или епидемије заразне болести од већег епидемиолошког значаја, на основу Закључка број 06-18-9/2020-02 од 22.03.2020. године, Општински штаб за ванредне ситуације општине Трстеник, доноси
Н А Р Е Д Б У
-пречишћен текст-


Члан 1.

УСКЛАЂУЈУ СЕ сви претходно донети акти Општинског штаба за ванредне ситуације на територији општине Трстеник, са новим мерама Владе Републике Србије , а посебно у делу ограничења рада, окупљања и кретања, донетим закључно са 23.03.2020. године, објављеним на ''Правно-информационом систему Републике Србије'' (http://www.pravno-informacioni-sistem.rs/fp/covid 19).

Члан 2.

У циљу сузбијања и спречавања ширења заразне болести COVID-19 и заштите становништва, забрањено је кретање на јавним местима, односно ван станова, просторија и објеката за становање у стамбеним зградама и изван домаћинства (окућница) и то:
  1. Лицима са навршених 65 и више година живота-у градском подручју
  2. Лицима са навршених 70 и више година живота-у сеоском подручју.
Забрана из става 1. овог члана не односи се на период петком од 03:00-08:00 часова.

Члан 3.

Забрањено је свим лицима излазак ван станова, просторија и објеката за становање у стамбеним зградама и изван домаћинстава (окућница) у времену:
  • Понедељак – Петак - од 17:00 до 05:00 часова,
  • Петак – Понедељак - од 17:00 часова петком до 05:00 часова понедељком.

Изузетно од става 1, овог члана дозвољено је извођење кућних љубимаца у шетњу свакога дана у периоду од 23 до 01 часа ујутру, као и суботом и недељом од 08 до 10 часова ујутру. Кућног љубимца може извести само једна особа, у трајању од 20 минута и то не даље од 200 метара од адресе пријављеног пребивалишта.

Члан 4.

У време када је у складу са чланом 3. излазак лица дозвољен, забрањује се да се више од два лица заједно крећу или задржавају на јавном месту на отвореном простору.
Забрана из става 1. овог члана не односи се на родитеље са малолетном децом.

Члан 5.

Забрањено је кретање и боравак у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.

Члан 6.

Забрана кретања се не односи на физичка лица којима је неодложно потребна здравствена помоћ и највише два лица у пратњи тог лица.
Забрана се не односи на:
  • здравствене раднике-са лиценцом
  • припаднике Министарства унутрашњих послова, Министарства одбране, служби безбедности и Војске Србије, који су на задатку, 
  • лицима којима Министарство унутрашњих послова изда дозволу за кретање, и
  • физичка лица којима је неодложно потребна здравствена помоћ и највише два лица у пратњи тог лица.
Члан 7.

Ограничава се радно време са потрошачима у малопродајним трговинским објектима, током трајања ванредног стања:
  • понедељак – петак од 07:00 до 15:00 часова,
  • субота и недеља нерадни дани.
Изузетно, петак од 04:00 до 07:00 часова ујутру, искључиво они малопродајни објекти са списка који се налази на сајту Владе Републике Србије, општине Трстеник и саопштења Радио телевизије Трстеник и то искључиво за грађане старије од 65. година.

Ограничава се радно време пекарама током трајања ванредног стања:
  • понедељак – петак од 06:00 до 16:00 часова,
  • субота и недеља нерадни дани.

Ограничава се радно време aпотека током трајања ванредног стања:
  • понедељак – петак од 07:00 до 16:00 часова, осим дежурне апотеке.
  • субота и недеља нерадни дани, осим дежурне апотеке.

Дежурна апотека – ЗУ АПОТЕКА БОБАН Т, улица Живадина Апостоловића 45 у Трстенику, иза Дома здравља – радно време сваког дана од 07-18 часова.

Број потрошача у малопродајним објектима може бити највише један потрошач на десет квадратних метара уз поштовање општих мера превенције и физичке удаљености потрошача, у складу са Обавештењем објављеним на интернет презентацији Владе РС, https://www.srbija.gov.rs/vest/453303/vlada-poostrila-mere-u-borbi-protiv-koronavirusa.php“.
Члан 8.

Налаже се свим објектима, пиљарама и драксторима где се врши продаја свежег воћа и поврћа да приликом куповине истих, грађани не смеју сами узимати робу већ ће то за њих вршити радници који морају ностити заштитну маску и рукавице, док ће се наплата обављати код другог лица које ће искључиво радити са новцем.

Комунална и санитарна инспекција ће вршити контролу извршења наредбе.

Члан 9.

Ова наредба ступа на снагу ОДМАХ и биће објављена на сајту Општине Трстеник.


У Трстенику, дана 09.04.2020. године



КОМАНДАНТ ШТАБА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
_____________________
Александар Ћирић, дипл. правник
Промените величину слова:
Документа везана за издавање дозвола за кретање током полицијског часа за особе које пружају помоћ у социјалној заштити - уговорена помоћ, можете преузети на нашем сајту.

Лица која пружају помоћ непокретним и оболелим особама, односно која имају уговорену помоћ, подносе Захтев за издавање дозвола за кретање током полицијског часа Општинској управи Трстеник, тако што у Захтеву наводе:
  1. Име и презиме лица коме се пружа помоћ и ЈМБГ тог лица
  2. Име и презиме лица коме је потребно кретање и ЈМБГ
  3. Разлог због кога је потребно кретање
  4. Опис релације кретања, место, дан и час
  5. Изјаву о пружању уговорене помоћи коју потписује лице које пружа уговорену помоћ и лице коме се пружа уговорена помоћ
  6. Медицинску документацију.

Захтев се може преузети електронским путем на сајту општине www.trstenik.rs (банер: ДОКУМЕНТА ВЕЗАНА ЗА ИЗДАВАЊЕ ДОЗВОЛА ЗА КРЕТАЊЕ ЗА ОСОБЕ КОЈЕ ПРУЖАЈУ ПОМОЋ У СОЦИЈАЛНОЈ ЗАШТИТИ) или у згради Општинске управе општине Трстеник, а подноси се електронски путем на адресу:  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ; , путем поште или предајом у згради Општинске управе општине Трстеник, ул. Кнегиње Милице убр. 5 у Трстенику са целокупном документацијом.

За све додатне информације контакт телефон је 037/712-643, 037/714-638.

НАПОМЕНА: Захтев могу поднети искључиво лица која немају навршених 65 година живота.

1. Изјава
2. Захтев
Промените величину слова:
Поштовани пољопривредни произвођачи и удружења пољопривредних произвођача са подручја општине Трстеник, Обавештавамо Вас да је Министарство пољопривреде,шумарства и водопривреде покренуло  рад платформе eПијаца Србије , а све у циљу да омогућимо произвођачима квалитетне хране директан Контакт са потрошачима у градским срединама, широм Србије. Имајући у виду тренутну ситуацију и ограниченост кретања, наша платформа треба да донекле замени постојеће системе дистрибуције и омогући потенцијалним купцима лако повезивање са произвођачима.

Довољно је posetiti WEB sajt eПијаца Србије , затим кликнути на квадратић у доњем десном углу “Регистрација домаћинстава” (print screen 1), а затим и кликнути на “Регистрација произвођача” (print screen 2). Потом треба унети елементарне податке: контакт, производни програм, wеб или ФБ презентација, системе квалитета (ако постоје) и локацију (унети на мапи). Процедура око 5 мин.

1_m 2_m
Позивамо Вас да се ОДМАХ ДАНАС пријавите на апликацију.

Уколико неко од Вас има проблема са регистрацијом можете да контактирате Марка Мајсторовића на телефон 064 8188 -777.
Промените величину слова:
Грађани старији од 65 година, моћи ће да купе намирнице у продавницама у петак 10. 04. 2020. године

Продавнице ће за најстарије грађане бити отворене у петак од 4 до 7 часова.

Они ће због куповине намирница моћи да напусте своје домове од 3 до 8 часова ујутру.

СПИСАК ТРГОВИНСКИХ РАДЊИ:

Р. бр Назив трговинског објекта ЈЛС Адреса
1 РОДА ТРСТЕНИК 1. Кнегиње Милице 87, Трстеник
2 ИМПЕРИЈА МАРКЕТИ ТРСТЕНИК 1. Цара Душана ББ, (зграда ламеле), Трстеник
2. Радоја Крстића 46, (бивша продавница Таково), Трстеник
3. Књегине Милице бб, (преко пута Живадинове школе), Трстеник
4. Милана Рајчевића бб, (ерови), Трстеник
5. Љубостињска 52, Грабовац, Трстеник
6. Велика Дренова, Трстеник
7. Живадина Трифуновића16, Пејовац, Трстеник
8. Бране Бркић, (К1, К2), Трстеник
ТР МИР ТРСТЕНИК 1. Живадина Трифуновића бб, Трсттеник
2. Др. Милуновића 2, Трстеник
3. Д. Обрадовића, Трстеник
4 МАРКЕТ ДИН ПЛУС ТРСТЕНИК 1. Чајкина 37, Трстеник
5 НИНА ТРСТЕНИК 1. Кнегине Милице бб, Трстеник
6 Јефимија ТРСТЕНИК 1. Медвеђа, Трстеник
7 Слатина ТРСТЕНИК 1. Пољна, Трстеник
8 СТР Ћеличанин ТРСТЕНИК 1. Почековина, Трстеник
Виситор ДОО - МАРКЕТ 10 ТРСТЕНИК 1. Бранке Бркић, Трстеник,
2. Грабовац, Трстеник
3. Оџаци, Трстеник
4. Велика Дренова, Трстеник
5. Стопања, Трстеник
10 ТР КУЋНИ ДЕКОР ТРСТЕНИК 1. Др. Милуновића бр. 7, Трстеник
11 СТР МАРКЕТ ИКА ТРСТЕНИК 1. Вука Караџића бб, Трстеник
12 СТР ЗМИХ ТРСТЕНИК 1. Милутовац, Трстеник
13 ПУТР ПИЛЕ ТРСТЕНИК 1. К. Милице бб, Трстеник
14 КАЛИМЕРО ТРСТЕНИК 1. Цара Душана 82, лок. 26, Трстеник
2. Велика Дренова, Трстеник
15 СКТР АЛЕКСАНДАР ТРСТЕНИК 1. Вука Караџића 50, Трстеник
2. Дамњана Максића 25, Трстеник
16 МЕСАРА Глиџић ТРСТЕНИК 1. Вука Караџића 64, Трстеник
2. К. Милице бб - пијаца, Трстеник
3. К. Милице бб, Трстеник
17 М&М – Мини Маркет  ТРСТЕНИК 1. К. Милице бб, Трстеник
18   TR Max i Gold ТРСТЕНИК 1. Лопаш, Трстеник
19  ОРОЛИЋ С 2018   ТРСТЕНИК 1. К. МИЛИЦЕ ББ., ТРСТЕНИК
20   ГОЛД Л 23  ТРСТЕНИК 1. ГОРЊИ РИБНИК, ТРСТЕНИК
21  МАРКЕТ АС   ТРСТЕНИК 1. К. МИЛИЦЕ ББ., ТРСТЕНИК
22 Индустрија меса Бифтек Ниш ТРСТЕНИК 1. Кнегиње Милице, 47, Трсттеник
2. Цара Душана, 5, Трстеник
3. Главна улица бр. 11, Стопања, Трстеник
23 ХБ МОНТОЈА ТРСТЕНИК 1. Велика Дренова, Трстеник
24 ТМ МЕДА - ГС ТРСТЕНИК 1. Пољна, Трстеник
25 ТР Т&Т ТРСТЕНИК 1. Стопања, Трстеник
26 Рибарница Шаран С ТРСТЕНИК 1. Светог Саве бб, Трстеник
2. Кнегиње Милице 45А, Трстеник
27 Виршла 2 ТРСТЕНИК 1. К. Милице бб
28 Матијевић ТРСТЕНИК 1. В. Караџића 26

СПИСАК АПОТЕКА:

Р. бр Назив апотеке ЈЛС Адреса
1 ЗУ АПОТЕКА АЛЕКСАНДРА –огранак АЛЕКСАНДРА 2 ТРСТЕНИК 1. Ул. Кнегиње Милице бб, на пијаци, Трстеник
2 Огранак ЗУ FILLYFARM 36 ТРСТЕНИК 1. Ул. Мире Милошевића 10, Трстеник
3 MARIJA PHARM ТСРТЕНИК 1. Ул. Кнегиње Милице бб-на пијаци, Трстеник

2. Вука Караџића 29-код Дома здравља, Трстеник

3. Живадина Апостоловића 7 -  код цркве, Трстеник
4 ЗУ АПОТЕКА БОБАН Т ТРСТЕНИК 1. Кнегиње Милице 50-на пијаци, Трстеник

2. Живадина Апостоловића 45 – иза Дома здравља, Трстеник

3. Стопања бб, Трстеник
Промените величину слова:
У Дому здравља "Др Сава Станојевић" у Трстенику отворена је амбуланта у којима ће грађани са симптомима респираторних инфекција бити прегледани.

Преглед НЕ мора да се закаже телефоном а амбуланта ће радити по следећем распореду:
  1. Понедељак - Недеља од 07:00-22:00 часова у згради школског диспанзера, и
  2. Понедељак - Недеља током свих 24 сата у служби хитне помоћи у Трстенику.
Промените величину слова:
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, по овлашћењу председнице Владе Републике Србије Ане Брнабић, током ванредног стања, у сарадњи са Министарством унутрашњих послова контролисаће и вршиће издавање дозвола за кретање у време полицијског часа.

Грађани којима је потребна дозвола за кретање у време полицијског часа, за решавање овог проблема потребно је да се захтевом обрате локалној самоуправи, доставе потребна документа која потврђују разлог за издавање ове дозволе. Јединица локалне самоуправе је дужна да након провере доставља захтеве Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања које ће након провере достављати Министарству унутрашњих послова ради издавања дозволе.

Јединице локалне самоуправе су у обавези да формално поднесу образложене захтеве за обраду и наведу ако постоји судска пресуда.

На овај начин ће јединице локалне самоуправе, у сарадњи са другим органима локалне самоуправе и удружењима грађана регистрованим на њиховим територијама, прибавити и доставити у Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања податке о особама које пружају услуге помоћи у кући (услуга социјалне заштите, али и директно уговорена помоћ између две особе) и услуга социјалне заштите персонални асистент.

Такође, јединице локалне самоуправе, у сарадњи са центрима за социјални рад са исте територије, у обавези су да, у случају пријема захтева, обраде и податке о родитељима који коначном судском пресудом регулишу виђење детета (преузимање и враћање детета од једног родитеља) у смислу: полицијски час, и треба им дозвола да дете преузме и/или врати у термину одређеном судском пресудом.

Градоначелници односно председници општина одговорни су за оправданост потребе за услугом односно дозволе за кретање родитељу који преузима и/или враћа дете у време полицијског часа и истинитост достављених података.

На основу саопштења Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, Општина Трстеник формирала је координациони тим који ће у сарадњи са Центром за социјални рад, током ванредног стања, вршити пријем захтева грађана којима је потребна дозвола за кретање у време полицијског часа.

Потребно је да се грађани захтевом обрате локалној самоуправи и да потребна документа која потврђују разлог за издавање ове дозволе пошаљу на мајl адресу:  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели .

Контакт телефон за све информације је 037/714-638 и 064/86-13-493.
Промените величину слова:
На линку који можете видети овде  налази се следећа информација:

Примена рокова у поступцима регистрације за време ванредног стања

У складу са одредбом члана 2. став 1. Уредбе о примени рокова у управним поступцима („Службени гласник РС”, број 41/20), која је ступила на снагу дана 24. марта 2020. године, за време ванредног стања у Републици Србији странке не могу сносити последице непоступања у законом прописаним роковима, па ће се ова одредба узимати у обзир и приликом оцене благовремености регистрационих пријава, жалби и других правних лекова.

Као што је познато, до престанка ванредног стања корисницима су у Агенцији за привредне регистре доступни онлајн еСервиси за регистрацију оснивања предузетника, једночланог и вишечланог ДОО-а, као и за регистрацију уговора о финансијском лизингу, али и Централна евиденција обједињених процедура за грађевинске дозволе, Посебан информациони систем за достављање електронских финансијских извештаја и Централна евиденција стварних власника.

Све остале регистрационе пријаве, документација и захтеви шаљу се у писаној форми, путем поштанских оператора.

Сва упутства о процедурама регистрације и остале информације о раду Агенције објављене су на www.apr.gov.rs.

Ток пријема и обраде сваког појединачног предмета може се пратити на страници Претраге, путем Претраге података о примљеним пријавама и жалбама.

У одељку Регистри, на линку Обрасци, објављене су све регистрационе пријаве.

За комуникацију са Агенцијом, привредници и грађани могу позвати Инфо центар (телефон: 011 20 23 350,  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ) или телефоне организационих јединица АПР-а (списак телефона на страници Контакти).

За техничка питања, у вези са „еСервисом” и радом апликација у ИТ систему АПР-а, корисници се могу обратити Сервис деску ( Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ).

Правна помоћ се сада пружа само електронским путем, а списак електронских адреса за питања, која се упућују појединачним регистрима, објављен је у „Контактима” на сајту АПР-а.

На линку који можете видети овде налази се упутство за подношење пријава за привремене прекиде. У наставку је и та информација:

Пријава привременог прекида обављања делатности

За пријаву привременог прекида потребно је:
  • Попунити регистрациону пријаву промене података + додатак 06,
  • Приложити доказ о уплати накнаде од 750,00 дин. на рачун 840-29770845-52, модел 97, позив на број (уместо уплатнице могуће је доставити извод е-банкинга).

Документацију послати поштом на адресу Бранкова 25, 11 000 Београд. Као датум пријема документације ЗА ВРЕМЕ ВАНРЕДНОГ СТАЊА узима се датум предаје документације пошти.
Још чланака...

trstenicani baner_levo_tot_gray Народни универзитет skgoGray
oup_baner_gray baner_levo_komstan Телевизија Трстеник baner_levo_direkcija
socijalaTSgray Народна библиотека domzdravlja scGray