Промените величину слова: Општина Трстеник је заједно са волонтерима Црвеног Крста поделила поделила један контингент од око 250 заштитних масака. Маске су дељене у центру Трстеника, бесплатно нашим суграђанима који их нису носили. Кројачка салон " Stil Plus", кројачка радња " Olala Kids", " Fim Baby" и " Elekron DTM" ставили су се у службу суграђанима и општини Трстеник тако што су у ванредном стању донирали један контингент заштитних масака и рукавица за нашу општину. У наредном периоду наставиће се акција дељења заштитне опреме у циљу промоције мера Владе Републике Србије.
Промените величину слова: Обавештавамо вас да је на данашњој седници Владе Републике Србије донет Закључак 05 Број: 53-2787/2020, да се корисницима права no прописима у области социјалпе заштите и финансијске подршке породици са децом, којима право истиче 15.03.2020. године и касније, a надлежни орган није одлучио о даљем коришћењу права, продужава даља исплата права na основу раније донетих решења, најдуже три месеца, односно док траје ванредно стање.
У ову категорију спадају корисници права на:
- новчану социјалну помоћ,
- додатак за помоћ и негу другог лица,
- увећани додатак за помоћ и негу другог лица,
- дечији додатак,
- накнаду зараде за време одсуства са рада ради посебне неге детега,
- остале накнаде no основу посебне неге детета.
Наведени закључак ће бити објављен на званичној интернет страници Владе: www.srbija.gov.rs и на интернет страници Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања: www.minrzs.gov.rs
Обавештење: Промените величину слова: Промените величину слова: Промените величину слова: Поводом актуелне ситуације изазване корона вирусом, Привредна комора Србије, покренула је Инфо сервис уз помоћ кога привредници могу да се информишу о свим кључним питањима у вези са пословањем у землји и иностранству, утицају на поједине секторе, као и о најновијим дешавањима, званичним препорукама и мерама. Са Министарством привреде и МУП-ом смо помогли привредницима за добијање сагласности да се њихови запослени могу кретати у периоду од 17 до 05 часова, у контакту смо са представницима Владе Србије, ресорних министарстава и надлежних институција, како би помогли привредницима да превазиђу изазове и смање негативни утицај корона вируса на пословне резултате. Свакодневно пратимо ситуацију и укључени смо у решавање конкретних проблема али и креирање предлога мера за помоћ привреди системски у области финансија и пореза. Предложили смо смањење пореских оптерећења привреди и одлагање рокова плаћања. Позивамо вас да се придржавате мера државе, препорука здравствених радника, чувајте себе и своје колеге. Своје предлоге и проблеме можете достављати на меил
Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
или
Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Прописе и друга акта која су везана са актуелном ситуацијом произрокованом вирусом ЦОВИД-19 можете пратити путем линка: https://www.pravno-informacioni-sistem.rs/fp/covid19Свим важећим прописима Републике Србије, који су објавлјени у "Службеном гласнику РС", можете приступити без накнаде у бази Регистар и текстови важећих прописа и других аката. Промените величину слова: Желели бисмо да вас обавестимо да Привредна комора Србије није задужена за издавање дозвола за кретање у периоду забране, већ искључиво даје обавештења у вези са овим питањем. Министарство привреде Републике Србије је објавило обавештење привредним субјектима да наставља пријем захтева за издавање дозвола за кретање у периоду од 17 часова до 05 сати ујутру. Захтев се подноси преко Министарства привреде, на електронску адресу vanrednostanje@privreda.gov.rsОбразац Све примљене захтеве Министарство привреде прослеђује Министарству унутрашњих послова, које финално цени оправданост поднетих захтева. Обзиром на комплексност процедуре обраде података и број до сада примлјених захтева моле се сви привредни субјекти да имају разумевања у очекиваној брзини одговра. На све примлјене захтеве настојаћемо да одговоримо у што краћем року. ВАЖНЕ НАПОМЕНЕ:
- Обавеза послодавца је да сваком запосленом изда радни налог и то: послодавац који има до 100 запослених дужан да издаје дневни радни налог, док послодавац који има преко 100 запослених издаје радни налог на неделјном нивоу за свако лице које се налази на списку за издавање дозволе.
- Министарство унутрашњих послова ће приликом провере на терену прихватати и радне налоге у електронском облику (скениран радни налог на телефону, таблету и сл.)
- Дозволе за кретање које су већ издате и које су важиле у периоду од 20 до 5 часова ујутру, аутоматски ће важити и за период од 17 до 5 часова.
- Само комплетно попуњени обрасци ће бити узети у разматрање.
За више информација посетите следећи линк: https://pks.rs/vesti/ministarstvo-privrede-nastavlja-prijem-za-dozvole-za-kretanje-2469Молимо вас да редовно пратите објаве на веб порталу Привредне коморе Србије ( www.pks.rs) и поступате у складу са упутствима надлежних институција Републике Србије. Промените величину слова: Услед проглашеног ванредног стања због корона вируса, од 15.03.2020. године, Управа за аграрна плаћања Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде обавештава све пољопривредне произвођаче који нису поднели захтев за остваривање права на основне подстицаје у биљној производњи у 2020. години, да то НЕ МОРАЈУ да чине. Експозитуре Упреве за Трезоз су затворене за рад са странкама. Управа за аграрна плаћања ће на основу последњег пресека стања из 2019-те године свим пољопривредницима који су остварили право на овај подстицај исплатити средства и за 2020. годину, иако нису подносили захтев. То значи, да корисници који су поднели захтев у 2019. године, НЕ ИДУ у локлане експозитуре Управе за Трезор да поднесу захтев, већ ће средства бити директно исплаћена на наменски рачун пријављен у Регистру пољопривредних газдинстава, корисницима који остваре право на основне подстицаје у биљној производњи у 2020. години. Корисници који нису поднели захтев у 2019. години, а који испуњавају услове за остваривање права на основне подстицаје у биљној производњи у 2020. години, такође, НЕ ИДУ у локлане експозитуре Управе за Трезор да поднесу захтев. Довољно је да податаке о подносиоцу захтева, и то: име и презиме, матични број (ЈМБГ) и број пољопривредног газдинства (БПГ) упуте на следећу мејл адресу: uap.kabinet@minpolj.gov.rs. На основу достављених података ће се врши исплата корисницима који испуњавају услове прописане Правилником. Корисницима који нису технички у могућности да упуте мејл биће доступне филијале Управе за Трезор, док ће експозитуре привремено престати са радом са странкама. Списак филијала Управе за Трезор можете пронаћи на следећем линку: https://www.trezor.gov.rs/src/news/2020_03_20/. Молимо све корсинике да поступе према наведеним инструкцијама. Како би процес исплате текао што ефикасније, молимо Вас да не наведену имејл адресу не упућујете своје податке уколико сте у 2019. години остварили право на основне подстицаје у биљној производњи (подстицаје „по хектару“). Додатне информације можете добити на неки од телефона Контакт центра Управе за аграрна плаћања: +381 11 30 20 100; +381 11 30 20 101; +381 11 30 20 118 и +381 11 31 07 002 или путем имејл адресе uap.kontaktcentar@minpolj.gov.rs. Промените величину слова: Општински штаб за ванредне ситуације општине Трстеник, на телефонскојседници одржаној дана 24. 03. 2020. године, доноси Н А Р Е Д Б УЧлан 1.УСКЛАЂУЈУ СЕ сви претходно донети акти Општинског штаба за ванредне ситуације на територији општине Трстеник, са новим мерама Владе Републике Србије, а посебно у делу ограничења рада, окупљања и кретања, донетим закључно са 23. 03. 2020. године, објављеним на ''Правно-информационом систему Републике Србије'' ( http://www.pravno-informacioni-sistem.rs/fp/covid 19). Члан 2.У циљу сузбијања и спречавања ширења заразне болести COVID19 и заштите становништва, забрањеноје кретање на јавним местима,односно ван станова,просторија и објеката за становање у стамбеним зградама и изван домаћинства (окућница) и то:
- Лицима са навршених 65 и више година живота-у градском подручју
- Лицима са навршених 70 и више година живота-у сеоском подручју.
Забрана из става 1. овог члана не односи се на период недељом од 03:00-08:00 часова. Члан 3.Забрањено је свим лицима излазак ван станова,просторија и објеката за становање у стамбеним зградама и изван домаћинстава (окућница) у времену од 17:00 до 05:00 часова, осим суботом када забрана траје од 17:00 - 03:00 часова. Изузетно од става 1, овог члана дозвољено је извођење кућних љубимаца у шетњу свакога дана у периоду од 20 до 21 час. Грађани могу извести своје љубимце у шетњу у максималном трајању од 20 минута и највише 200 метара од свог пријављеног пребивалишта. Те шетње се не смеју обављати у групама. Члан 4.Забрањено је кретање и боравак у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт. Члан 5.Забрана кретања се не односи на физичка лица којима је неодложно потребна здравствена помоћ и највише два лица у пратњи тог лица. Забрана се не односи на:
- здравствене раднике-са лиценцом
- припаднике Министарства унутрашњих послова, Министарства одбране, служби безбедности и Војске Србије, који су на задатку,
- лицима којима Министарство унутрашњих послова изда дозволу за кретање,и
- физичка лица којима је неодложно потребна здравствена помоћ и највише два лица у пратњи тог лица.
Члан 6.Дозвољено је сваког дана у периоду од 05,00 до 20,00 сати кретање путем и боравак на отвореном ради обављања пољопривредних радова свим лицима, без обзира на старост, уколико за превоз и рад користе трактор или другу пољопривредну машину намењену за ту сврху. Члан 7.Ограничава се радно време са потрошачима у малопродајним трговинским објектима, током трајања ванредног стања:
- понедељак – субота од 07:00 до 15:00 часова,
- недеља од 08:00 до 15:00 часова,
- недеља од 04:00 до 07:00 часова, искључиво они малопорадајни објекти са списака који се налази сајту општине Трстеник и саопштења Радио телевизије Трстеник и то искључиво за грађане старије од 65. година.
Ограничава се радно време пекарама током трајања ванредног стања:
- понедељак – недеља од 06:00 до 16:00 часова
Ограничава се радно време aпотека током трајања ванредног стања
- понедељак-недеља од 07.00 до 16:00,осим дежурне апотеке.
Број потрошача у малопродајним објектима може бити један потрошач на десет квадратних метара уз поштивање општих мера превенције и физичке удаљености потрошача,у складу са Обавештењем објављеним на интернет презентацији Владе РС https://www.srbija.gov.rs/vest/453303/vlada-poostrila-mere-u-borbi-protiv-koronavirusa.php. Члан 8.Налаже се свим објектима, пиљарама и драксторима где се врши продаја свежег воћа и поврћа да приликом куповине истих, грађани не смеју сами узимати робу већ ће то за њих вршити радници који морају ностити заштитну маску и рукавице, док ће се наплата обављати код другог лица које ће искључиво радити са новцем. Комунална и санитарна инспекција ће вршити контролу извршења наредбе. Члан 9.Ова наредба ступа на снагу ОДМАХ и биће објављена на сајту Општине Трстеник. Промените величину слова:
Штаб за ванредне ситуације општине Трстеник, на телефонској седници одржаној дана 24.03.2020. године, доноси Н А Р Е Д Б У
- Одређује се дежурна апотека „БОБАН Т“ у Трстенику, ул. Живадина Апостоловића, бр. 45.
- Одређује се следеће радно време дежурне апотеке:
- понедељак – субота од 07:00 до 18:00 часова,
- недеља од 07:00 до 16:00 часова.
Промените величину слова: У случају примене неопходних агротехничких мера, а посебно ради заштите од мраза, током периода забране кретања (17:00-05:00 часова), сваки пољопривредни произвођач (власник или корисник засада или друге пољопривредне површине) је дужан да поднесе захтев за одобрење кретања Управи за заштиту биља путем електронског захтева који је доступан на интернет адреси http://agromere.registar-uzb.rs/, односно на одговарајући број телефона, са приложеног списка, према одсеку односно округу за који се тражи дозвола за кретање. У наведеној пријави потребно је навести име и презиме лица, број личне карте и адресу са које ће се кретати у периоду од 17:00 до 05:00 часова, број пољопривредног газдинства (БПГ), локацију где ће се спроводити агротехничке мере, као и време и дан када ће бити спроведене мере. Дозвола кретања ће важити само за наведени дан у периоду од 17:00 до 05:00 часова. Рок за одговор на поднети захтев је до 48 часова. Списак телефона на које се може поднети пријава: Окрузи: Јужнобачки, Средњебанатски, Јужнобанатски, Севернобанатски, Севернобачки, Западнобачки и Сремски – контакт телефон 064/88-18-449 Окрузи: Град Београд, Подунавски, Браничевски, Зајечарски, Борски, Поморавски, Нишавски, Јабланички, Пчињски, Топлички и Пиротски – контакт телефон 064/88-18-486 Окрузи: Мачвански, Моравички , Колубарски, Златиборски, Расински и Рашки – контакт телефон 064/88–18–412. Свако лице које буде добило дозволу за рад током забране кретањa биће обавезно да током кретања са собом има и радни налог. Списак информација које мора да садржи налог можете преузети – овде. Промените величину слова:
У случају обављања неопходних послова из области сточарства током периода забране кретањa (17:00-05:00 часова), сваки пољопривредни произвођач је дужан да поднесе захтев за одобрење кретања Сектору за пољопривредну инспекцију. Интернет адреса за подношење електронског захтева за одобрење кретања за пољопривредне произвођаче из области сточарства је : http://stocarstvo.registar-uzb.rs/Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде је омогућило пољопривредницима да са било ког рачунара или преносивог уређаја поднесу захтев за одобрење кретања. Дозвола кретања ће важити само за наведени дан у периоду од 17:00 до 05:00 часова. Рок за одговор на поднети захтев је до 48 часова од пријема поруке. У наведеној електронској пријави, неопходно је попунити сва обавезна поља у циљу добијања дозволе за кретање са циљем спровођења послова у сточарству (мужа домаћих животиња и радови на пчелињаку). Свако лице које буде добило дозволу за рад током забране кретањa биће обавезно да током кретања са собом има и радни налог. Списак информација које мора да садржи налог можете преузети – овде. |
|