37240 Трстеник, Кнегиње Милице 5 - Телефон: 381 (0)37 714-333; 714-598

Добродошли на званични сајт општине Трстеник

Недеља 29 03 2020
Ћирилица
Промените величину слова:
На основу члана 41. и 43. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама (''Сл. гласник РС'', број 87/18) и чланом 17. Уредбе о саставу и начину рада штабова за ванредне ситуације (''Службени гласник РС'', бр. 27/2020), а у вези са Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (''Службени гласник РС'', број 29/20), Штаб за ванредне ситуације на територији општине Трстеник општине на седници одржаној дана 22. 03. 2020. године, донео је

З А К Љ У Ч А К


УСКЛАЂУЈУ СЕ сви претходно донети акти Општинског штаба за ванредне ситуације на територији општине Трстеник, са новим мерама Владе Републике Србије , а посебно у делу ограничења рада, окупљања и кретања, донетим закључно са 22. 03. 2020. године, објављеним на ''Правно-информационом систему Републике Србије'' (http://www.pravno-informacioni-sistem.rs/fp/covid19).

О б р а з л о ж е њ е

На седници одржаној 22. 03. 2020. године, Општински штаб за ванредне ситуације на територији општине Трстеник је, обзиром на проглашено ванредно стање на територији Републике Србије, разматрао мере за спречавање настанка и ширења инфекције изазване вирусом ''Covid-19''.

Предложено је да се сви ранији акти Општинског штаба ускладе са мерама Владе Републике Србије, а посебно у делу ограничења рада, окупљања и кретања, донетим закључно са 22. 03 .2020. године, и објављеним на ''Правно-информационом систему Републике Србије'' (http://www.pravno-informacioni-sistem.rs/fp/covid19). Предложено је усвојено једногласно. 

Чланом 43. став 1. тачка 4. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама ( „Службени гласник РС“, број 87/18), којим је прописано да Штаб за ванредне ситуације прати стање и организацију система смањења ризика од катастрофа и управљања у ванредним ситуацијама и предлаже мере за њихово побољшање.

На основу свега наведеног, одлучено је као у диспозитиву.

Закључак објавити на званичној интернет страници општине Трстеник и средствима јавног информисања

Број: 06-18-9/2020-02
Дана:22. 03. 2020. године

КОМАНДАНТ ШТАБА ЗА ВАНРЕДНЕ СИТУАЦИЈЕ
Председник општине Трстеник
Александар Ћирић дипл. правник 
Промените величину слова:
У складу са Уредбом о мерама за време ванредног стања („Службени гласник РС“, бр. 31/20, 36/20, 38/20 и 39/20), забрањује се обављање јавног превоза у друмском саобраћају аутобусима, осим посебног линијског превоза који ће приредни субјекти обављати искључиво ради реализације радних задатака запослених.

Сви привредни субјекти који ће обављати јавни превоз потребно је да поступе у складу са Обавезним инструкцијама о примени Уредбе о изменама и допунама мера за време ванредног стања у области превоза путника у друмском саобраћају од 21. 03. 2020. године, коју су издали Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије и Министарство државне управе и локален самоуправе Републике Србије.

Пре подношења захтева за одобрење међумесног превоза, осносно подношења захтева за претходну сагласност за издавање дозволе за посебан облик градског и приградског превоза, потребно је да:
  1. Прибаве од надлежних служби податке о укупном броју лица (број лица, време превоза/учесталости, одредиште превоза, назив послодавца, назив превозника, редгистарске бројеве тавлица возила, имена возача) којима обезбеђују превоз,
  2. Достави дефинисану руту превоза за сваки вид превоза, који се може одобрити уз посебну дозволу министра или јединице локалне самоуправе, уз претходно прибављену сагланост министра, надлежносг за послове превоза.
  3. Изради и достави образложени предлог одлуке за обављање превоза за који се тражи дозвола, односно прибавља претходну сагласност министра, надлежног за послвове саобраћаја, уз извршену процену да се ради о превозу чије је одржавање неопходно.
  4. Јединице локалне самоуправе морају креирати посебну маил адресу (  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ) на коју ће их надлежне службе и субјекти достављати своје захтеве са потребама запослених, за организовање посебних формираних линија градског и приградског превоза.
  5. Јединице локалне самоуправе са тако формираних маил адреса достављају (  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ), захтеве за издавење дозволе министарству грађевинарства, саобраћаја, инфраструктуре на маил, а министарство ће одмах по добијању захтева, а најкасније у року од једног сата, од момента пријема електронског захтева, донети одлуку.
  6. Министарство надлежно за после саобраћаја ће став министра доствити подносиоцу у електронској форми са званичног маила.
  7. Став министра из тачке 6 инструкције, сматраже се дозволом, однодно претходно датом сагласношћу, у смислу Уредбе о мерама за време ванредног стања.

ПОЈАШЊЕЊЕ У ВЕЗИ СА ОБАВЕЗНОМ ИНСТРУКЦИЈОМ

У циљу ефикасне примене Обавезне инструкције о примени Уредбе о изменама и допунама мера за време ванредног стања у области превоза путника у друмском саобраћају, у наставку вам достављамо појашњење процедуре са делом који се односи на пријаву запослених који имају радну обавезу за време полицијског часа.

1. С обзиром да привредни субјекти преко Министарства привреде (и excel обрасца са личним подацима) пријављују МУП-у своје запослене који имају радну обавезу за време полицијског часа, неопходно је да привредни субјекти првенствено ову дозволу прибаве.

2. По добијaњу дозволе МУП-а, привредни субјект се обраћа својој општини/граду са исказаном и образложеном потребом за превоз својих запослених, у циљу добијања дозволе.

3. Општина/град се обраћа Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре (МГСИ) за захтевом за добијање претходне сагласности (из Обавезне инструкције).
У оквиру овог захтева, општина/град обавештава МГСИ да ће се превоз одвијати (у потпуности или делимично) у време полицијског часа и да запослени привредног субјекта имају дозволу МУП за кретање у време полицијског часа.
Ова, претходна сагласност МГСИ се може издати уз услов да привредни субјект који ће вршити превоз путника добије дозволу за возача од МУП-а за кретање у време полицијског часа и обавесте их о одобреној рути превоза и терминима.

4. Превозник се преко Министарства привреде обраћа МУП и ако добију дозволу за кретање у време полицијског часа, може да организује превоз.

На овај начин и запослени и возач имају дозволу МУП за кретање у време полицијског часа, а сама линија превоза запослених има дозволу општине/града, уз претходну сагласност Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.


Промените величину слова:
Црвени крст Трстеник формирао је контакт центар за подршку старијим особама од 65 година у вези ситуације проузороковане вирусом COVID19.

Због ванредног стања и апела старијим суграђанима да не излазе из куће волонтери Црвеног крста Трстеник ће вршити услугу прибављања и доставе намирница и лекова на кућну адресу уместо њих, искључиво по позиву грађана којима је помоћ Црвеног крста неопходна.

Контакт Центар за подршку ће радити по следећем распореду:

ПОНЕДЕЉАК - СУБОТА од 07:30-18:00 часова, и
НЕДЕЉА од 07:30 до 15:00 часова.

Телефони центра су:

037/714-220 
064/8613491